fredag 21 juni 2013

Lägger ner den här bloggen... men skapar en ny - en egen?


Yo!
Bloggen ekar tomt. Som ni kanske förstår så lär vi med största sannolikhet lägga ner den. Emmy är inte så intresserad av att blogga & jag har två andra som jag skriver i (som jag dock inte vill dela med mig av).
Funderar istället på att skapa en ny, egen. Hur låter det?
Måste bara varna er lite om att jag ska lämna in min dator på lagning & har absolut ingen aning om när jag kommer få tillbaka den. Hoppas bara på att jag hinner få tillbaka den innan jag åker till usa.

Anyway! Lär väl göra en sammanfattning av allt som har hänt i den nya bloggen... Men jag vet inte när den kommer upp... så småningom.
Jag säger till & länkar då :)

Men det här är nog i princip ett av de allra sista inläggen. Tråkigt nog!
- N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar