söndag 19 maj 2013

Small update



Just nu i skrivande stund håller vi på att förbereda oss inför våra finals. En hel del som ska vara klart eller framföras de här närmaste två dagarna - Måndag: Gjort en kopp, exam, monolog och dialog. Tisdag: Redovisning & scen. Så det är en hel del plugg. Men sen är skolan över också! Ska bli skönt att bara få njuta och vara de sista dagarna vi har här innan vi åker hem.
Vi åker härifrån den 27e och landar i Sverige den 28e, men är inte hemma i Västervik förrän runt midnatt. Så det är en lång resa hem som väntar. Kan inte påstå att jag längtar till den. 

Vad har hänt sen sist då?
Vi har festat, men mest pluggat som fån och latat oss på stranden, badat i Stilla havet, käkat ute, myst med filmkvällar, igår tittade vi på eurovision (och vi enades alla om att det var rätt bidrag som vann), gått på bio och så har vi hängt med våra fina vänner. Ingenting jättespeciellt så.  

Jag tänkte nu i veckan försöka ta så mycket bilder som möjligt. Får se om jag lyckas, hahah. Får ha kameran i väskan. 
Ska fortsätta plugga till mitt exam nu. Får se om jag lyckas skriva något mer innan vi åker hem.
Ha det bäst folk!
- N


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar