torsdag 28 mars 2013

Spring break







Och så har ännu en vecka gått! Vi är mitt under spring break just nu. Känns skönt att slippa skolan lite, men snart är den ju tillbaka igen. Sigh.
Skriver lite snabbt nu eftersom jag snart ska iväg och bowla :)

Förra helgen blev det att fira både spring break och en kompis födelsedag. Blev en grymt rolig fest ute i IV.
I söndags var vi tvungna att dra till skolan, trots lovet, och riva ner scenen till föreställningen vi var på. Åtta timmars slit. Kan säga att vi var riktigt bittra, trötta och helt slut i kroppen efteråt. Enda positiva var typ att vi fick gratis lunch den dagen.
Och nu i veckan har vi legat på stranden i stort sätt varje dag, förutom idag då vi drar och bowlar istället. Jag har lyckats dra på mig världens fulast bränna på ryggen eftersom jag inte tog av mig min klänning. Hej bondbränna typ. Men ja! We're working on it. Runt 20 graders värme. Skiftar mellan att vara svinvarmt eller svinkallt. Dock har vi det nog fortfarande bättre än hemma i Sverige ;)
Får se vad som händer i slutet av veckan... men det är ju spring break, så det går nog att lista ut rätt snabbt.
Ah, just det. Vi var och såg filmen Spring breakers också. Helt värdelös. Och käkat på restauranger (och så undrar jag var pengarna försvinner...). Indiskt igår och sjuukt gott!
Nej, måste kila!

Glad påsk på er, btw! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar